If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Не съм спец по дизелите. Има тема за ЕГР-а. Потърси я. Датчик пълнене ти е мапа. БОЩ така го превеждат. "Датчик за налягането на пълнене".
Значи незнам какви диагностики правиш, но не се изцепвай така във форума след като не са ти ясни елементарни неща. Диагностиката съвсем не се изразява в прочитане на грешките в модула за управление на мотора. Диагностичното оборудване е само един помощник на механика. Първо научи как ти работи системата за управление на двигателя, какво точно вършат сензорите по двигателя и какви стойности и как трябва да работят в изправно състояние.
При диагностика в много от случите записани грешки няма, а проблема си го има. И много от диагностиците като теб щом видят, че няма грешка за тях всичко е наред, а дефакто колата не върви.
Специално МАП-а и МАФ-а работят долу-горе с една цел. При някои автомобили съшествува единия, при други другия, а при малка част от тях и двата, както е при теб. Имаш МАП и МАФ. МАФ-а ти е непосредствени след въздушния филтър и мери количеството въздух преди турбината, а МАП-а мери налягането в колектора. И ако да речем ЕГР-а ти е постояно отворен обиковено дава грешка в МАП-а. Но това са все неща които един специалист може да обясни по-добре. Така, че консултирай се с някой от сервизите в общия раздел.
За почистването ти казах как се прави. Всичко друго си е на твоя отговорност.
мерси за всичко!а заеш ли че точно преди два дни ми даде грешка ЕГР клапън,изтрих е и повече не се появи,но днес излезе този датчик значи ще го почистя и ако няма разлика да го сменям ли задължително ?
Comment