Известие

Collapse
No announcement yet.

странен проблем

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Мисля, че ако колегата имаше проблем с налягането на горивото друг сензор щеше да изврещи. А то има такива. не е като да няма при тоя мотор
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Не съм спец по дизелите. Има тема за ЕГР-а. Потърси я. Датчик пълнене ти е мапа. БОЩ така го превеждат. "Датчик за налягането на пълнене".

      Значи незнам какви диагностики правиш, но не се изцепвай така във форума след като не са ти ясни елементарни неща. Диагностиката съвсем не се изразява в прочитане на грешките в модула за управление на мотора. Диагностичното оборудване е само един помощник на механика. Първо научи как ти работи системата за управление на двигателя, какво точно вършат сензорите по двигателя и какви стойности и как трябва да работят в изправно състояние.

      При диагностика в много от случите записани грешки няма, а проблема си го има. И много от диагностиците като теб щом видят, че няма грешка за тях всичко е наред, а дефакто колата не върви.

      Специално МАП-а и МАФ-а работят долу-горе с една цел. При някои автомобили съшествува единия, при други другия, а при малка част от тях и двата, както е при теб. Имаш МАП и МАФ. МАФ-а ти е непосредствени след въздушния филтър и мери количеството въздух преди турбината, а МАП-а мери налягането в колектора. И ако да речем ЕГР-а ти е постояно отворен обиковено дава грешка в МАП-а. Но това са все неща които един специалист може да обясни по-добре. Така, че консултирай се с някой от сервизите в общия раздел.

      За почистването ти казах как се прави. Всичко друго си е на твоя отговорност.
      мерси за всичко!а заеш ли че точно преди два дни ми даде грешка ЕГР клапън,изтрих е и повече не се появи,но днес излезе този датчик значи ще го почистя и ако няма разлика да го сменям ли задължително ?

      Comment


      • #18
        Иди на сервиз където разбират. По нета никой не може да ти каже какво й е на колата, а твоята диагностична апаратура ясно за какво става...

        Заключвам темата, че да не ставаме за смях на чужденците.
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment

        Working...
        X